עולם הקוסמטיקה התקדם והשתנה רבות במהלך השנים האחרונות ובעיות שקשורות בעור הפנים ובמראה שלו כבר לא נחשבות לגזירות גורל שחייבים להשלים איתן. ישנו מגוון רחב מאד של טיפולים ואפשרויות כפתרונות לבעיות כאלה ואחרות וכל שנותר למטופל או המטופלת הוא למצוא את הפנאי לתת לעצמם מתנה גדולה. אחת מהבעיות האלה היא הופעה של כתמים על עור הפנים, פיגמנטציה, שבעבר לא היו לה פתרונות והדבר היחיד שאפשר וצריך היה לעשות הוא הסתרה של אותם הכתמים. כיום אפשר לבצע הבהרה של הכתמים וכך לטשטש אותם כמעט לחלוטין. אצלנו, במכון הקוסמטיקה אתי וולף תוכלו להתרשם מטיפולים שונים ומותאמים אישית לכל בעיית פיגמנטציה והופעת כתמים בעור הפנים.

 

טיפול פנים

טיפולי פיגמנטציה – רק אצל אתי וולף!

על מנת לטפל בפיגמנטציה הדרך הטובה והיעילה ביותר צריך קודם כל להבין את המקור לבעיה – חשיפה מרובה לשמש, גיל בוגר או כל מקור אחר. אצלנו תוכלו לחוות טיפול ייחודי וחד פעמי בן 60 דקות של פילינג עמוק ובריא שלאחריו כל שיידרש הוא דקות ספורות של תחזוקה בבית, שישמרו על תוצאות הטיפול לאורך הרבה מאד זמן. הפילינג מסיר תאי עור מתים, מסלק לכלוך מנקה את השכבות העמוקות והפנימיות של העור ומחדיר פנימה חומרי לחות והזנה חשובים וחיוניים. מעבר התוצאה הרצויה של עור פנים נקי – גם התחושה תהיה נעימה, של עור חלק ושל התחלה חדשה וטובה למראה מושלם של הפנים. כשעור הפנים נראה טוב – גם מרגישים טוב!

הבהרת כתמי עור – כי לא מתפשרים על מראה מושלם!

אל תגידו אין מה לעשות, אל תוותרו על שלמות המראה וההרגשה שלכם! הגיעו אלינו עוד היום ותיפטרו מבעיות הפיגמנטציה אחת ולתמיד. המראה של הפנים יהיה צעיר וזוהר ואיתו גם התחושה הפנימית שתביא איתה מצב רוח מרומם ומורל גבוה. לא חייבים להשלים עם בעיות בעור הפנים ולכל אחד ואחת מגיע להיראות ולהרגיש הכי טוב שרק אפשר. גם לכם מגיע!

 

תיאום שיחת ייעוץ לטיפולי הבהרת כתמי פנים

יש למלא את השדות ונחזור אליכם בהקדם

 

[contact-form-7 id="1802" title="contactin"]

 

איפור קבוע