למה לא לוותר על טיפול פנים

נשים וגברים כאחד יכולים להסתייע רבות בטיפולי פנים טובים, עמוקים ואיכותיים. מדובר בטיפולים שיש להם הרבה מאד יתרונות ותכונות חיוביות ובזכות ביצוע עקבי שלהם מדי פעם יכול להביא לכדי מראה נהדר ובריאות מושלמת של עור הפנים. כיום ישנן כמה וכמה שיטות שיכולות להועיל ולסייע לכל פגם או בעיה בעור וכמובן מתאימות לסוגי עור שונים. כאשר מבינים בדיוק מה המטרה של טיפולי הפנים ומה עושים במהלכם – קל יותר להבין את החשיבות שלהם ואת התרומה הרבה שלהם לבריאות ולמראה.

לטיפולי פנים יש כמה וכמה מטרות וכמובן שהן גם תלויות במטופל או המטופלת, שכן אין את אותו סוג העור בדיוק לכמה אנשים וכל עור צריך לקבל את הטיפול שמתאים לו וחיוני לו. להלן רק חלק מהתופעות שטיפול פנים טוב ואיכותי יכול לסייע בהן ואפילו להעלים אותן:

  • סילוק תאי עור מתים שהופכים את העור ליבש ומקומט.
  • החייאת השכבות העליונות של העור והפיכתו לזוהר, צעיר ומתוח.
  • ניקוי עמוק שמחזיר לעור את הברק הטבעי שלו.
  • העלמת נימי דם שמשפיעים על ההופעה ועל המראה של העור.

חשוב מאד לשאול ולדעת מה ההכשרה של המטפל או המטפלת ולבחור את אלה שיש להם ניסיון רב ככל האפשר בביצוע טיפולי פנים וכמובן אבחון מדויק של סוג העור והבעיות שאיתן צריך להתמודד. כאשר טיפול פנים מבוצע בצורה טובה, מקצועית ותוך שימוש בתכשירים נכונים ומותאמים לעור הפנים – הוא ישאיר את חותמו למשך הרבה מאד זמן. ברוב המקרים צריך לבצע טיפול דומה רק אחת לכמה חודשים כדי לשמור על רעננות העור ותוודא שהופעות חיצוניות של נגעים או נימי דם שמפריעים להופעה לא יישארו.

מה עושים במהלך טיפול פנים?

מכיוון שיש כמה וכמה מטרות בביצוע טיפולי פנים – הרי שאין נוסחה קבועה של פעולות שצריך לבצע או של סדר מסוים. יחד עם זאת, על פעולה אחת אין עוררין וברוב המקרים היא אכן מבוצעת – הרפיה והרגעה מלאות של העור והגוף. טיפולי פנים מבוצעים בחדר שקט, עם מוזיקת רקע נעימה ושקטה שמסייעת למטופל או המטופלת לנוח, לעצום את העיניים ולהשאיר מחוץ לחדר את טרדות השגרה והיומיום. על פי אבחון העור שיבוצע תחליט המטפלת מה צריך לעשות ואיך יהיה הכי נכון לבצע זאת.

במהלך הטיפול יוחדרו חומרי טיפול, ניקוי וטיפוח לשכבות העמוקות והפנימיות של העור, זאת על ידי תנועות עיסוי שגם מרגיעות את העור ומעניקות תחושה טובה ונעימה. הטיפול כולו מבוצע מההתחלה ועד הסוף תוך שיתוף מלא של המטופלת כדי שהיא תבין מה בדיוק קורה וכמובן תביע את הרצונות והציפיות שלה מהטיפול.

טיפולי הפנים הם מוצר הדגל של אתי וולף. בעלת ניסיון עשיר ורב באבחון וביצוע טיפולים בהתאמה אישית מלאה.

איפור קבוע

אנטי אייגינג

טיפול פנים

הסרת שיער

אתי וולף קוסמטיקאית מקצועית
אתי וולף קוסמטיקאית מקצועית
תוכן עניינים