אי אפשר שלא לשים לב שעולמות הרפואה הקוסמטיקה בתקופה האחרונה חופפים מאד, עד כדי ממשק לתחום אחד. האיפור הקבוע הופך לנפוץ ומבוקש והטיפולים שבמהלכם מבצעים איפור קבוע גבות, למשל, מבוססים על טכנולוגיות הקעקוע. איפור קבוע שמבוצע באזור הגבות ישחזר בעצם כל שערה ושערה בגבה וכמובן יהיה מותאם באופן אישי לכל מטופל שיגיע. מכיוון שלכל אדם יש תווי פנים שונים, צורה שונה של הראש ומאפיינים אישיים ייחודיים – אין ספק שנדרשת עין מקצועית וידע מעמיק על מנת להתאים לכל מטופל בדיוק את הטכנולוגיה שמתאימה לו ואת המראה שיחמיא לו. נשאלת השאלה – איזו טכנולוגיה נחשבת לחדשנית ביותר ואיך היא תורמת לשיפור המראה של כל אדם ואדם, גבר ואישה כאחד.

איפור קבוע בשיטת השערה הוא המילה האחרונה בשחזור לווי פנים שניתן לצייר אותם בקעקוע. כפי שאפשר להבין מהשם של הטכנולוגיה – מדובר בציור (קעקוע) של כל שערה בנפרד בהתאמה לתווי הפנים ולמראה שהמטופל שואף להשיג. יש חשיבות גבוהה מאד לקעקוע מדויק ככל האפשר וכאן נכנס לתמונה הניסיון של מי שיבצע את הטיפול. חשוב מאד לפנות אל קוסמטיקאית שלמדה לעומק את הנושא ויש לה ניסיון רב הן בהתאמה והכנה לקראת הטיפול וגם בביצוע עצמו. מכיוון שמדובר בהחדרה של חלקיקי צבע אל מתחת לפני השטח של העור יש חשיבות גבוהה בשימוש סטרילי ומסודר בכלי העבודה השונים ושמירה על ניקיון והגיינה בקליניקה עצמה.

מתי פונים לשיטת השערה?

עיצוב גבות בשיטת השערה נחשב לנפוץ ומבוקש מאד היום. נשים רבות רואות בשיטה הצלחה גדולה מאד בשמירה על גבות מסודרות, יפות וכאלה שתהיינה מתאימות מאד למראה הכולל שלהן. יתרה מכך – לאחר ביצוע איפור קבוע של הגבות, כלומר ציור של הגבות באמצעות קעקוע – אין צורך יותר לעצב אותן, לסדר או לנקות על בסיס קבוע. מכאן שיש שחרור מסוים משעבוד של שמירה תכופה על המראה של הגבות. מכיוון שעם הזמן השיטות ממשיכות להתקדם ולהשתכלל – הרי שכיום אין הבדל במראה בין גבות רגילות וטבעיות לבין כאלה שעוצבו בשיטת השערה. גם לאחר הקעקוע הגבות נראות טבעיות, יפות ומחמיאות מאד.

הנושא של איפור קבוע לא רק נוגע רק לגבות אלא גם לאזורים אחרים בפנים – תיחום השפתיים או איפור לעיניים. מי שמתאפרת על בסיס יומיומי יכולה לבחור לבצע טיפול של איפור קבוע וכך לחסוך מעצמה את המשך ביצוע פעולות האיפור הרגילות מדי יום. הפנים ייראו מאופרים, יפים וצבעוניים בדיוק במידה הנכונה, גם לאורך הרבה שעות של עבודה ושגרה. מסיבות אלה נשים רבות מבינות כיום את היתרונות של האיפור הקבוע ובוחרות את הטיפול שהכי מתאים להן. במפגש עם הקוסמטיקאית אפשר לבצע הדמיות וכך להחליט מה יהיה הכי מתאים ומחמיא.

אתי וולף - טיפולי יופי ואסתטיקה