למה חשוב להקפיד על טיפול פנים תקופתי?

למה חשוב להקפיד על טיפול פנים תקופתי?

שמירה על עור הפנים משמעה שמירה על המראה החיוני, הצעיר והיפה של העור בכל גיל. כאשר משקיעים ונותנים לעור את מה שהוא צריך לאורך השנים – אפשר יהיה להגיע, עם הזמן, לגיל בוגר יותר עם עור מתוח, יפה ומבריק, כזה שסימני הזמן והגיל לא ייראו עליו. יחד עם זאת – כיום ישנן לא מעט טכניקות של טיפולי פנים וחשוב לדעת עליהן ולהכיר אותן לפני שבוחרים לאיזה טיפול להגיע. חשוב מאד לשים לב שהטיפול יבוצע על ידי אשת מקצוע מעולה ולא פחות, מקצוענית בתחומה כמו אתי וולף מהרצליה.

טיפול פנים הוא שם כולל לכמה וכמה פעולות שמבוצעות בעור הפנים והצוואר כמו למשל הסרת תאי עור מתים, סילוק לכלוך מהשכבות העמוקות והפנימיות של העור, החדרת חומרי הזנה וחיוניות ובמקרה הצורך גם שילוב של פעולות המבוצעות על ידי מכשור מתקדם. המטרה, בסופו של דבר, צריכה להיות עור פנים נקי, חלק ויפה למראה. החוכמה הגדולה בטיפולי פנים היא ההתאמה האישית של הפעולות והטיפול לכל מטופל או מטופלת, שכן אין שני אנשים שיש להם בדיוק אותו סוג עור או שיהיה צורך זהה לבצע בהם בדיוק את אותן הפעולות.

סוגים שונים של טיפולי פנים

כאמור, כיום ישנם לא מעט סוגים של טיפולי פנים או פעולות שניתן לבצע בשילוב האחת של השנייה על מנת לקבל את טיפול הפנים הטוב ביותר לעור הפנים. בשנים האחרונות חלו לא מעט שינויים בעולם היופי והאסתטיקה שהביאו איתם טכנולוגיות חדשות ואפילו מכשירים שונים שבעזרתם קל יותר לבצע את הטיפולים ולקבל את התוצאות המיוחלות. אתי וולף מקבלת מטופלים ומטופלות בהרצליה ועושה שימוש במכשור המתקדם ביותר על מנת להבטיח ללקוחות שלה תוצאות לא פחות ממעולות. להלן חלק מהסוגים שקיימים כיום וחשוב לדעת מה הם עושים ובאילו מקרים הם מתאימים:

  • טיפולי אנטי אייג'ינג – כשמם כן הם – המטרה שלהם היא לעכב את סימני ההזדקנות של העור ומתן לו מראה צעיר ויפה. מכאן שרוב הלקוחות שמתאים להן טיפול כזה הן נשים בגיל המעבר או לקראת סוף שנות ה-40 לחייהן.
  • טיפול שמטרתו העלמת סימני אקנה – מה שבעבר היה נחשב רק כתופעה המתגלה בגיל ההתבגרות – כיום הוא בעיה גם של נשים וגברים בוגרים יותר. למזלם של אלה שסובלים מהתופעה – יש כיום כמה וכמה טכניקות לטיפול, או אפילו רק להעלמה של הנגעים.
  • פיגמנטציה – מדובר בכתמים על גבי העור שנובעים מחשיפה לא בריאה לשמש או שנוצרים בשל חוסר איזון הורמונלי. הם עלולים לגרום לאי נוחות או להפרעה אסתטית על גבי העור ולכן ברוב המקרים יתרכז הטיפול בהעלמה או הבהרה שלהם.

אתי וולף יכולה לסייע כבר בשלב של הבנת הצרכים והתאמת הטיפול לכל מטופלת ומטופלת בזכות ניסיון עשיר בכל סוגי הטיפולים.

אתי וולף קוסמטיקאית מקצועית
אתי וולף קוסמטיקאית מקצועית
תוכן עניינים