איפור קבוע שפתיים

איפור קבוע בשפתיים

כולנו רוצות להיות בעלות שפתיים יפות, צעירות ובריאות למראה. ככל שאנו מתבגרות, השפתיים, נוטות לאבד את הצבע והמלאות הטבעית שלהן, כמו גם קו המתאר. איפור קבוע בשפתיים עוזר לנשים ליצור שפתיים מוגדרות יותר ומלאות בצבע. לרובנו יש גוונים שונים בשפתיים, יש הנוטות לסבול משפתיים סגלגלות, יש מוורודות ובהירות מאוד, שניתן כמובן לשנותם באמצעות איפור בשפתיים. איפור קבוע בשפתיים הוא דרך טובה לתת לשפתיים גוון של צבע מיוחד ואף טבעי. מדובר בהליך מקצועי, הכולל החדרת פיגמנטים צבעוניים לשפתיים באמצעות מחטים קטנות המתחברות למכשיר חשמלי דיגיטלי. זה עשוי להיות חלק מאיפור קבוע כהליך אסתטי, הנקרא קעקוע קוסמטי. בין אם אתן עושות איפור קבוע בחלק הפנימי או החיצוני של השפתיים שלכם, אתן צריכות לדעת ששניהם יכולים להיות בהליך לא נעים שבעזרת אלחוש מיוחד, הופל את הטיפול לידידותי וללא כאב. חשוב לדעת את כל העובדות על איפור אופנתי, כדאי לשמוע מספר בעלי מקצוע, כדי לראות ולהרגיש אצל מי תוכלו לבצעם ולהיות שבעי רצון וללא תופעות לוואי.

סיבות לבחירה באיפור קבוע בשפתיים

אם תבחרו באיפור קבוע בשפתיים, תגלו שהוא נותן לשפתיים שלכן מראה יותר חיוני ומרשים. ההליך מתקן שפתיים לא אחידות בגוון, במרקם ובנפח שבסופו יגרום למראה מלא יותר וצעיר יותר של השפתיים. איפור תוחם מסייע גם במזעור הופעת הקמטים. אתן יכולות לבחור במראה בעל קו רך או ללכת על גוון מוגדר יותר לאפקט שפתיים. בקליניקה של אתי וולף מבצעים טיפולים של לאיפור קבוע בשפתיים (לא רק) היכולים להאיר או להבהיר את הגוון הטבעי של השפתיים שלכם.

סיבות עיקריות לבחירה בטיפול קעקוע בשפתיים:

  • תיקון לאחר פציעות בשפתיים.
  • צביעת שפתיים באיפור קבוע.
  • החלמה ממחלה שפגעה במראה השפתיים
  • איפור לאנשים במצב סיעודי שרוצים לשמור על מראה חיוני.
  • שפתיים שסועות
  • עיבוי שפתיים דקות מידי

איפור קבוע בשפתיים – רק אצל הטובה ביותר

שפתיים הן דבר רגיש מאוד. יש בהן כלי דם קטנים ומרקמן מיוחד. קל מאוד לגרום נזק לשפתיים באם נעשה טיפול לא נכון. אתי וולף מתמחה באיפור קבוע בעור הגיל המבוגר, מכירה את בעיות העור, באם הוא דק מידי, נפול, או מקומט… פה חשובה במיוחד המקצועיות והיידע שבעור הבוגר. לכן מומלץ לבצע את כל הטיפולים הרגישים בקליניקה בעלת ניסיון ומקצועיות. בקליניקה של אתי וולף תזכו לטיפול בשפתיים שיסחט אחריו מחמאות רבות.

פיגמנט שפתיים

כבר בשנת 4000 לפני הספירה, המצרים והשומרונים הקדמונים הגיעו עם טכניקות לייצור איפור. הם השתמשו בחימר, אבנים יקרות, תמצית אצות, פפריקה, כורכום וחומרים טבעיים רבים אחרים. בכדי ליצור מגוון של צבעים וגוונים עזים שישפיעו לנצח על הדרך בה אנו מייצרים מוצרי קוסמטיקה כיום. באופן טבעי, במהלך השנים החומרים המשמשים לייצור צבע השתנו, ברוב המקרים לטובה. כיום, הפיגמנט המשמש לטיפולי צביעה ואיפור לשפתיים, זוקק באופן בטוח, על מנת להבטיח לכם פיגמנט שפתיים ללא דאגה, ואני מדברת על הליך של איפור קבוע.

טיפולי פיגמנט לשפתיים

טיפולי פיגמנט שפתיים, כוללים שימוש בפיגמנטים אורגניים ולא אורגניים, ונבחרים בהתאם לצורך של כל מטופל ומטופלת.
פיגמנטים לא אורגניים כגון אולטרה-מרין, כרום, תחמוצות ברזל וכו' הם די פופולאריים בקרב יצרני מוצרי קוסמטיקה  ופיגמנטים לבנים כגון תחמוצת אבץ וטיטניום דו חמצני משמשים כמעט בכל מוצרי הקוסמטיקה לשפתיים.
טיפול פיגמנט לשפתיים מומלץ, נעשה אך ורק על ידי קוסמטיקאית מוסמכת. קוסמטיקאית אשר מכירה את כל הדרכים האפשריות להחדרת, שינוי או תיקון פיגמנט בשפתיים, באופן שיוכל להעצים את היופי הטבעי שלכם.

פיגמנטים אורגניים לשפתיים

פיגמנטים אורגניים, עשויים בדרך כלל מפחמנים וממולקולות אחרות. בדרך כלל, פיגמנטים אורגניים לקוסמטיקה ולטיפוח אישי הם צבעים קוסמטיים המסווגים כצבעי אגמים, טונרים ופיגמנטים אמיתיים. פיגמנטים איכותיים משמשים בקוסמטיקה לצביעת השפתיים על ידי איפור ואיפור קבוע. כמו כן, צבעי פיגמנטים אורגניים בהירים יותר מפיגמנטים אנאורגניים ולכן נעשה בהם השימוש במקרים בהם אנו רוצים לספק צבע שפתיים בהיר.

אתי וולף – הכתובת שלכם לטיפול לפיגמנט שפתיים

במרכז הקוסמטי של אתי וולף, דואגים לספק לכם את המעטפת המושלמת של טיפולי איפור קבוע וביניהם לפיגמנט שפתיים, על מנת לתקן או לחדש את מראה השפתיים שלכם, באמצעות הכלים לאיפור קבוע. אתי וולף מזמינה אתכם לקליניקה הטובה ביותר באזור המרכז, לקבלת מגוון רחב של טיפולים קוסמטיים שונים, שיעזרו לשדרג את המראה שלכם.

אתי וולף קוסמטיקאית מקצועית
אתי וולף קוסמטיקאית מקצועית
תוכן עניינים