איך עושים טיפול פנים טוב ויעיל?

איך עושים טיפול פנים טוב ויעיל?

טיפולי הפנים בשנים האחרונות עלו מדרגה והם יעילים מאד, עושים שימוש בתכשירים וחומרים איכותיים במיוחד, כאלה המבוססים על הרפואה הטבעית וגולת הכותרת – בהתאמה אישית מוחלטת לכל מטופל או מטופלת. מדובר בעצם בביצוע רצף של פעולות שביחד יש להן השפעה מיטבית על עור הפנים והצוואר וכיום יש המלצה גורפת בקרב אנשי מקצוע מעולם היופי והקוסמטיקה שכדאי מאד לבצע את הטיפול הזה לפחות אחת לכמה חודשים. אז מה בעצם כולל טיפול הפנים שהופך אותו לכל כך כדאי ומומלץ?

טיפול פנים טוב, יעיל, נעים וכזה שגם יספק תוצאות לטווח הארוך חייב לכלול כמה פעולות חשובות וחיוניות:

  • הרגעת העור והנפש – אי אפשר לבצע טיפולי פנים בלחץ או עומס נפשי. הקליניקה חייבת להיות שקטה ומנוטרלת מרעשי רקע מבחוץ וכדאי שתתנגן לה מוזיקה שקטה ונעימה ברקע.
  • ניקוי עמוק – ישנן כמה דרכים להשיג ניקוי עמוק ויסודי של שכבות העור הפנימיות – פילינג, שימוש בסבון מיוחד או תכשירים אחרים שנמרחים על העור, מחלחלים פנימה ומוציאים החוצה לכלוך ושאריות פסולת משגרת היומיום.
  • הזנת העור – החדרה של חומרים מזינים, מטיבים עם העור וכאלה שיש להם גם השפעות לאורך זמן.

אלה השלבים הכלליים ועליהם כמובן שאפשר להוסיף שלבים או פעולות נוספים על מנת למקסם את התוצאות ולהביא לכדי כך שעור הפנים ייראה לא פחות ממושלם. מכיוון שמדובר בטיפול לא קצר שמבוצע באווירה שקטה, רגועה ושלווה – אין ספק שמסיימים אותו בתחושה נעימה וטובה שממנה אפשר להמשיך הלאה בשגרה הרגילה.

איך בוחרים אשת מקצוע לטיפול פנים?

חשוב מאד לבחור היטב את אשת המקצוע שתבצע את טיפול הפנים. בענף הקוסמטיקה חלו לא מעט שינויים ועדכונים בשנים האחרונות ונכנסו לשימוש לא מעט תכשירים חדשים או חומרים חדישים. טכנולוגיות נכנסו אף הן לשימוש ומכשור מתקדם שיכול לסייע בהבנה טובה יותר של מצב העור בשכבות הפנימיות שלו. אתי וולף מהרצליה מצטיינת בידע מעמיק ועשיר אודות טכנולוגיות אלה, היא יכולה להציע שלל פתרונות או רעיונות לכל מצב או לכל בעיה ויש לה בצלחה רבה בקרב הלקוחות שלה. מי שמגיע אליה יודע שיוכל לקבל חוות דעת מקצועית ובלתי מתפשרת וגם יידע שאתי תעשה כל שביכולתה לעזור ולסייע ככל יכולתה.

כאשר מגיעים לקוסמטיקאית מובילה ומנוסה כמו אתי וולף – אפשר להיות בטוחים שכל התשובות יינתנו על ידה – על איזו שגרת טיפוח כדאי להקפיד, על מה לשים דגש בעת הטיפוח היומיומי וכמובן באיזו תדירות הכי כדאי ומומלץ להגיע לטיפול עמוק נוסף או כל טיפול אחר. אפשר להיות בטוחים שמי שבידיים של אתי נמצא בידיים טובות, מקצועיות ונאמנות שמה שעומד לנגד עיניה זה טובת הלקוחות שלה בלבד. כיום קשה מאד לבחור אשת מקצוע טובה באמת ואין ספק שאתי וולף היא בחירה מעולה.

אתי וולף קוסמטיקאית מקצועית
אתי וולף קוסמטיקאית מקצועית
תוכן עניינים